Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Friluftsliv
Skapat 2024-04-02 av Friluftsliv, man, 49 år, Stockholms län.
Friluftsliv.se har fått en ny webbplats
Idag har vi lanserat en helt ny version av Friluftsliv.se. Den nya webbplatsen är responsiv, vilket innebär att den automatiskt anpassar sig till den enhet du använder. På så sätt kommer den att fungera optimalt oavsett om du öppnar webbplatsen via en dator/Mac, surfplatta eller mobiltelefon.

Användarsökningen har också uppgraderats så att den nu kommer ihåg dina sökpreferenser från gång till gång. Dessutom kan du enkelt rotera bilder som ligger fel via användarprofilen och i bildgalleriet. En snabbmeny/snabbväg till de viktigaste sociala funktionerna har också skapats, med indikatorer som snabbt visar om du har fått ny post, nya gillanden, vänförfrågningar och besök på profilen.

Samtliga funktioner på "nya" Friluftsliv.se har också fått en visuell uppgradering.

Vi tar gärna emot feedback på den nya webbplatsen, både ris och ros uppskattas mycket!

Vänliga hälsningar
Friluftsliv

Svar på inlägg

Saga
#1. Publicerat 2024-04-02 av Saga
Jag tycker verkligen om den nya versionen av Friluftsliv.se. Den responsiva designen gör det betydligt smidigare att använda sidan på mobilen. Utmärkt jobbat :)
Vandra
#2. Publicerat 2024-04-02 av Vandra
Bra förbättring! Layouten är modern och användarvänlig, vilket är riktigt bra. Det är också toppen att webbplatsen är anpassad för mobilen.
Helena1971
#3. Publicerat 2024-04-03 av Helena1971
Den har blivit mycket bättre på allt, tycker jag.
VictorV
#4. Publicerat 2024-04-05 av VictorV
Buggar finns dock. Jag får inga resultat alls när jag söker efter personer i ett mycet brett åldersspann. i västra götaland
Friluftsliv
#5. Publicerat 2024-04-08 av Friluftsliv
Buggar finns dock. Jag får inga resultat alls när jag söker efter personer i ett mycet brett åldersspann. i västra götaland
Hej!

Kan du skicka oss de exakta sökkriterierna du använder när du inte får några träffar? Det skulle underlätta för oss att identifiera eventuella fel.

Vänliga hälsningar
Friluftsliv
kdrg
#6. Publicerat 2024-04-12 av kdrg
Varför låter ni fejkprofiler vara kvar trots att dessa blir rapporterade..?
Jehesper
#7. Publicerat 2024-04-16 av Jehesper
Fin sida!

Det vore en klar uppgradering att kunna kategorisera sina bilder efter äventyr till exempel!
Hoppas det kommer
Friluftsliv
#8. Publicerat 2024-04-17 av Friluftsliv
Varför låter ni fejkprofiler vara kvar trots att dessa blir rapporterade..?
Hej!

Vi brukar normalt sett avstänga fejkprofiler inom kort tid. Vilka profiler (användarnamn) syftar du på här?

Vänliga hälsningar
Friluftsliv
Friluftsliv
#9. Publicerat 2024-04-17 av Friluftsliv
Fin sida!

Det vore en klar uppgradering att kunna kategorisera sina bilder efter äventyr till exempel!
Hoppas det kommer
Hej!

Tack för ditt vänliga meddelande. Vi har noterat ditt förslag och kommer att ta en närmare titt på det vid nästa uppdatering av Friluftsliv.se.

Vänliga hälsningar
Friluftsliv
kdrg
#10. Publicerat 2024-04-17 av kdrg
Jag syftar såklart på de jag har rapporterat via systemet..
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen