Logga in
Ange ditt användarnamn och lösenord:
Användarnamn
Användarnamn saknas
Lösenord
Lösenord saknas
Meny
Översikt
Sök
Megafon
Forum
Appar
Om
Bli medlem
Logga in
62 Inloggad nu
Mötesplatsen för dig som gillar friluftsliv
Logga in
Bli medlem
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv
Skriv här
Skriv i megafonen
Forum
>
Fjällturer och fjällvandring
> Diskussion
Skapat 2021-07-07 av
oslin
, man, 44 år, Jämtlands län
.
Bilsällskap till Jämtland
Hej!
Jag fick oväntat några tomma dagar i kalendern skulle vilja gå Vålådalen till Vemdalen med start närmaste dagarna och hemfärd senast torsdag 15/7. Tågbiljetterna verkar dock väldigt slut alternativt är väldigt dyra. Jag har bil och skulle kunna köra från Småland men orkar inte köra hela vägen (pga kör Småland-Härjedalen för ofta).
Undrar därför om det finns någon längs vägen som vill samåka dessa datum? Eftersom jag vill gå från A-B och därmed inte kommer tillbaka till en parkering där bilen är så vore det extra bra om du/ni vill gå en rundslinga (varför inte Vålådalsfyrkanten t ex :) ) och kan hämta upp mig sen på vägen hem. Det går att köra antingen inlandsvägen via Jönköping, Mariestad, Kristinehamn, Filipstad, Vansbro, Mora, Sveg eller över Mjölby-Örebro-Falun-osv eller E4 förbi stockholm och vidare norrut mot Sundsvall och sen mot Östersund.
Vore ju kanon om det finns någon mer med lika dålig framförhållning i planerna som vill haka på!
/Oskar
Svara
|
Citat
|
Rapportera
|
Övervaka
Svar på inlägg
Inget svar för ögonblicket.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv
Skriv här
Skriv i megafonen
Hitta en friluftskompis
|
Vandring i naturen
|
Låt äventyret börja
|
Gemensamma upplevelser
|
Friluftsliv för alla